Loja har ordet!

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Louise Bertilsson - 16 maj 2010 19:41

Söndag idag. Just den här helgen innebär det att vi har avklarat dag 2 på kursen.


Är trött idag också, men inte lika som igår. Men jag känner på mig att det kommer bli en trött-mösse-vecka på jobbet. Eller så rusar den iväg i vanlig ordning så jag kanske inte ens märker att jag jobbar 7 dagar i rad. Det går nog bra. Det är ju tur att det inte hör till vanligheterna... Kursen är iallafall jättebra, och tiden rusar iväg när man är ute sådär.


Först höll jag på att tappa tålamodet när vi skulle lära oss några knopar, det gick verkligen inte bra. Men sen så, vips, så löste det sig på nåt vis och jag fattade.

Blev utmanad av en kurskamrat att göra en råbandsknop bakom ryggen. Och jag klarade det! Stolt blev jag då. Jajamensan. För visst är det tillåtet att bli stolt över sig själv när man klarar nåt som man höll på att ge upp med?


Nu ska jag ladda inför morgondagen genom att ta plats i soffan. Samma visa som igår, soffläge tills jag ska byta till ryggläge i sängen.

Perfekt efter två lyckade heldagar ute.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards