Loja har ordet!

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Louise Bertilsson - 25 maj 2010 21:59

Blev rekommenderad av en mamma på jobbet som bor i kvarteren där jag bor, att gå å prova linbanan som tydligen är ganska nybyggd.


Sagt och gjort.


På våran promenad i kväll så begav vi oss iväg mot linbanan, den var lite halvklurig att hitta eftersom den låg lite nere i skogen och inte precis vid gångbanan.


Men nu har vi iallafall varit där och provåkt några gånger.


Kul.


Men ännu roligare är det säkert när man har barn med sig. Så jag tror att jag kommer föreslå en tur dit med barnen på jobbet. Hoppas att de andra i personalen är "på". Barnen skulle iallafall gilla det, det är jag helt säker på!

Av Louise Bertilsson - 25 maj 2010 17:36

Nu finns det inte längre nåt att fundera på. Vi har inget val längre.

På det viset är det bra när det kommer en fack-man och säger rena fakta så att man inte behöver vela och bolla fram och tillbaka.


Tyvärr så blev det inte riktigt som jag hade önskat, men det är inget att göra åt. Det kommer nog bli riktigt snyggt iallafall! =)

Av Louise Bertilsson - 25 maj 2010 12:27

Ibland är det klurigt, många val... Vi står i valet och kvalet. Mycket att ta hänsyn till och fundera på..


Ja, jag vet.. ännu ett kryptiskt meddelande, men det får bli så ibland...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards