Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Louise Bertilsson - 9 juli 2010 18:05

Anders skulle iväg till apoteket en sväng och jag bad honom köpa Arméns hudsalva.

Hur svårt kan det vara liksom?!


När han kom hem kollade jag i påsen och hittade ingen hudsalva. Istället hittade jag tass-salva. I en exakt likadan förpackning, eller vad man kan kalla det, som Arméns hudsalva brukar vara i.. fast vit.. 


Tass-salva liksom! Hallå, kan han inte läsa eller?!


Han förklarade sedan att apoteknissen hade sagt att det var exakt samma sak som hudsalvan jag ville ha. Enda kruxet var att Arméns hudsalva var slut och att de troligtvis inte kommer få in nån mer heller....

Anders frågade om han verkligen vågade köpa med sig en sån hem och då garanterades han att det var samma sak...


Så nu vet ni: Tass-salva och Arméns hudsalva är exakt samma sak.

Av Louise Bertilsson - 9 juli 2010 16:24

Nedräkningen resulterade till slut i SEMESTER!!


Ska bli sååå skönt, även fast jag inte riktigt har fattat det...


Ha en trevlig semester allihopa!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards