Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2010 18:34

Nån som läst nån deckare av Knut Faldbakken?


Tror att huvudpersonen heter Vallmann... De 3 böckerna i Vallmann-serien heter Gränsen, Nattfrost och Tjuvarna... är de värda att läsa?

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2010 17:28

Nu är både UFS (bilen) och Svarta blixten (cykeln) väldigt glada! =)


De har nämligen blivit badade båda 2, medans jag har varit inne och rensat bland massa skrot och papper och så...


Både cykeln och bilen behövde ta ett rejält bad, det kan jag intyga. Nu är de så rena och fina så, och lyckliga! Haha =)


Har du märkt att jag har inte ens har nämnt ordet altan i bloggen idag? Det är nämligen så att vi har en paus från byggandet. Men imorn ska vi köpa lite mer brädor.

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2010 13:45

UFS (bilen) har bott ute på uppfarten många veckor nu på grund av att hans garage varit fullt med virke och annat smått och gott..


Idag fick Anders ett städryck och rensade upp i garaget så nu står UFS å stampar och är ivrig på att få komma in i sitt garage igen.


Anders vill inte köra in honom än ifall han får för sig att bada honom innan han ska få flytta in igen. Då kommer vi ha en mycket nöjd bil isåfall =)

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2010 10:25

Matlådorna i frysen är nästan slut, så nu är det bara att gilla läget och börja laga mat igen... Så idag blir det potatisgratäng och lax i ugnen.


Ska alldeles strax förflytta mig till köket och knåpa ihop en smarrig gratäng =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards