Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Louise Bertilsson - 7 maj 2011 18:34

Min man är verkligen en grillmästare!


Hemmagjord potatissallad fixade jag under tiden grillmästaren var i farten med att fixa kycklingfiléerna.


Vi är med andra ord väldigt mätta och belåtna nu efter den grillmåltiden.


Grillat är tamejsjutton bland det godaste man kan äta!

Av Louise Bertilsson - 7 maj 2011 13:13

Här är en bild på bebismagen från igår. Vecka 38.

  Jag tycker att det är svårt att själv se skillnad från bild till bild, vecka till vecka, men de som "ser" ser att magen har sjunkit och blivit lägre. Och om jag tänker efter så kan jag nog hålla med om det för sparkarna upp i revbenen har blivit lite färre. Nu är det mer action åt sidan med de små söta armbågarna istället. Och mer bök och stök så att hela magen deformeras och ruskar omkring.

Av Louise Bertilsson - 7 maj 2011 10:34

Anders är till Humbo och slänger det sista skräpet från senaste projektet + lite annat bråte. Det är en befrielse att bli av med all dret. Hej då skräpet!! =)


Jag tvättar. Ska hänga ut det sen, så att vi får rena och fräscha sängkläder till ikväll. Det är lite lyxigt när man kan lägga i samma som man tvättade på förmiddagen!!


Nu ska blommorna få sig en omgång, såg att det var några som kippade efter andan och skrek efter vatten. Stackars! Dags att ta tag i problemet.


Annars då? Jodå, nacken mår bättre idag. Men jag måste ändå tänka på hur jag sitter/ligger för att det inte ska bli värre.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards