Loja har ordet!

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Louise Bertilsson - 24 maj 2011 19:31

Vissa saker måste man vara två för att klara, så är det bara. Och jag har världens bästa att dela dessa saker med.


Att stötta, peppa och uppmuntra är väldigt viktigt. Och i vissa perioder behöver man det mer än annars... jag är i en sån period känns det som, då en del saker känns hopplöst. Men med Anders hjälp och goda råd (+ lite envishet) så klarar jag mig nog igenom det!! Det har redan skett framsteg och jag hoppas att det kommer fortsätta så.


I nöd och lust, det var ju det vi lovade varann och det är jag riktigt riktigt glad för!!


Bättre stöd får man leta i stjärnorna efter.

Av Louise Bertilsson - 24 maj 2011 11:30

Tänk vad tiden går fort. Idag är det nämligen exakt en vecka sen prinsessan Ida kom till världen. Tänka sig, bara en vecka gammal och vi har redan börjat märka hur hon utvecklats och blivit mer med med blicken. Det är riktigt häftigt att få följa sitt barns liv från allra första början.


Jag vaknade faktiskt strax efter kl 05.10 inatt och tänkte på tisdagen förra veckan när hon precis sett dagens ljus för första gången =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards