Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Louise Bertilsson - 15 maj 2011 17:29

Vi har varit till Borlänge idag. Mötte Anna och Samuel, vilket alltid är lika trevligt!! =)

Jag och Anna strosade omkring på kupolen en stund medans grabbarna gjorde Biltema och Jula osäkert... Köpte en ny kalender och så var jag ute efter foppa-tofflor, men de jag hittade kändes alldeles för hårda och de som var av den mjukare modellen var för små. Typiskt. Så jag får fortsätta hålla ögonen öppna.


På våran att-köpa-lista fanns även massa krokar, skenor och hyllplan som vi ska använda till att organisera i garaget. Nu ska det mesta upp på väggarna och vi ska verkligen försöka utnyttja all yta som finns till förvaring. Vårat garage blev att kännas SÅÅ mycket större nu när vi flyttat porten och tagit bort sopskåpet. Så nu blir det organisation och förvaring på alla nivåer - precis som det ska vara tycker jag. Det ska flyttas om lite grann på väggarna, och det kommer bli såå bra.


Fika gjorde vi förstås också när vi var på kupolen, alla fyra tillsammans. Riktigt trevligt!!


Nu har vi ganska nyligen kommit hem, och jag är trött. Trött. Det märks att sammandragningarna är jobbiga när man rör sig. Vid ett par tillfällen var jag tvungen att stanna och hänga på nåt på kupolen för att lindra sammandragningarna. Struntade faktiskt i om det såg tokigt ut, för det hjälpte och då är det värt det! 


Kommer somna som en klubbad säl ikväll (som vanligt i och för sig, men ännu fortare idag skulle jag tro).


Nu är det strax mat - fiskpinnar, potatis och kall sås.


På återseende!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards