Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Louise Bertilsson - 13 maj 2011 14:44

Förra veckans avsnitt i talang bjöd tydligen på en skrattfest man inte fick se i tv. Snubblade dock in på det på nätet och bara måste dela med mig.

Det ÄR verkligen härligt att skratta så där som Tobbe gör! =)


http://www.tv4.se/1.2122266/2011/05/03/kolla_in_tobbes_skrattfest_i_talang

Av Louise Bertilsson - 13 maj 2011 11:01

Det skulle vara en överdrift att säga att dagarna svischar förbi när man bara är och gör ingenting. Men ändå går veckorna fort på nåt vis... Konstig ekvation egentligen... Vissa dagar upplevs mer långa än andra, kan kanske bero på hur länge Anders jobbar...


Skulle aldrig kunna leva som eremit har jag kommit på. Visst är det skönt och nödvändigt att vara ensam ibland och bara göra det man vill för en stund. MEN. Ingenting är trevligare än sällskap när allt kommer omkring. Sällskap i alla dess former är uppskattat - antingen på nätet eller i form av fysiskt sällskap eller telefonsällskap.


Just nu på förmiddagen har jag faktiskt varit ute och babblat med snickaren en stund.

En riktigt trevlig snickare som har varit inblandad i flera av våra projekt.


Och igår var vi till Ludvika bland annat på mat + efterrättsbakelse hos Anders föräldrar samt handlade på vägen hem. Det var kul att komma ut och träffa lite folk.


Min nacke mår förresten mycket bättre idag igen...


Om en stund blir det pannkaka med hemmagjord blåbärssylt. Men vad vi ska äta ikväll, det vette fåglarna...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards