Loja har ordet!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Louise Bertilsson - 23 oktober 2012 17:34

Idag har det varit fotografering på jobbet och jag måste säga att det gick superbra! Alla barnen på våran avdelning var närvarande så det var kul. Å korten blev väldigt fina (ja jag har tjuvkikat eftersom fotografen ville ha hjälp att "godkänna").

Vi valde att ta alla korten utomhus med naturlig bakgrund. Det blir såå bra bra!

Bild kommer förstås sen när vi fått dem.

Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2012 16:50

Fick överraskande fikabesök idag. Bästa Jörgen å Lotta kom förbi med tårta. Det skulle firas. Å det gjorde de verkligen rätt i för det som firades var nämligen att Lotta klarat körkortet i morse!!

De hade verkligen lyckats smyga bra med hela körkortsprojektet för vi anade ingenting mer än att de övningskörde privat för fulla muggar å att planen var att ha kortet klart innan jul.

Superbra jobbat Lotta!! Är såå stolt över dig!!

Å här är en bild på den goda tårtan.

Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2012 13:05

Nu är det premiär för mitt livs första blogginlägg via mobil. Inviger därmed även min nya mobil, en S2. Superkul!!

Ska prova att lägga in en bild också när jag ändå är i farten å testar lite olika funktioner. Bjuder på en "instagrammad" bild på en fullt blommande orkide'.

Av Louise Bertilsson - 18 oktober 2012 20:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 16 oktober 2012 17:15

Vänner. Det är något alldeles speciellt.


Jag säger bara en sak. Anna. 


 

Jag tror visst bestämt att vi ser ner lite på fotografen, hihi =)



 

Dagarna med Anna är fulla av skratt och tokerier. Det sägs ju att det inte blir roligare än vad man gör sig, och jag kan bannemej hålla med. Det stämmer till fullo! =)



Den här bilden tycker jag om. Jag och min Anna när vi är som bäst! =) 


Av Louise Bertilsson - 15 oktober 2012 20:30

Sådärja, nu var den nya profilbilden på plats =)

Av Louise Bertilsson - 15 oktober 2012 20:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 14 oktober 2012 21:44

Ibland hjälper det att sova på saken. Jag pratar förstås om följetången från igår - gardiner. 


Var ner till Nisses idag också och strosade omkring i tyg- och gardindjungeln. Jag hade med mig min beslutsångest, men till slut lyckades jag bestämma mig för 4 gardiner - ett par kanallängder, en hissgardin, 2 kappmetervara. 


De 2 färdigsydda gardinerna är redan uppsatta och jag är suuupernöjd med resultatet. Plånbokens resultat är jag också supernöjd med, det var verkligen fantasipriser eftersom det var konkursutförsäljning och 75% rabatt. Men tyger är dyrt i vanliga fall så det är bäst att passa på när det är rea. Och jag kan ju garantera att jag inte var ensam om att vilja fynda gardiner. 


Självklart är det trist att Nisses slår igen, men jag hoppas att det kommer öppnas nåt nytt i lokalerna, för det är sååå tråkigt när det står lokeler och gapar tomt. 


Nej, nu är det sängen som gäller, men först ska gaddarna få sig en omgång. Natti natti! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards