Loja har ordet!

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Bertilsson - 3 juni 2013 19:27

Det bor en skatt i min mage, en ovärderlig skatt! Idas lillebror/lillasyster. Våran lilla familj ska alltså få tillökning. Vi ska bli 4! Och vi är såklart superglada!! Vill dela glädjen med er som läser även fast jag inte riktigt vet hur jag ska uttrycka mig i ord. Gör ett tappert försök iallafall...


Det råder enorm BEBISLYCKA hos oss, för idag har vi varit på Ultraljud och sett Liten ligga där i magen och må superbra. 


Det var nervöst innan. Förstås. Men samtidigt väldigt spännande och roligt. 


Bebisen mår bra och allt såg normalt ut, och då mår mamman och pappan också bra. Det är ju liksom det man vill höra när man ligger där med alla kilon gel på magen och ultraljudsapparaten som de mer eller mindre försöker trycka genom magen (det känns iallafall stundtals som det, hehe). Vi fick även veta att det bara var EN bebis där inne, tack och lov, så det var skönt =)


Vi fick se bebisen vinka till oss med ena handen samtidigt som den gnuggade sig i ena ögat med den andra handen. Den boxades lite också. Såg även det lilla hjärtat picka på, och 2 små söta fötter och händer =)


Jag kan inte sluta fascineras av att vi faktiskt har sett vårt lilla barn idag. Underbart! Jag är SÅ lycklig! 


 


Bilden är tagen för några veckor sedan, och jag kan knappt vänta tills dagen då jag får se dig på riktigt. Älskade lilla bebis! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards