Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Louise Bertilsson - 7 mars 2013 18:01

Jag plockade ur diskmaskinen och Ida var faktiskt på sitt lekrummet och plockade under tiden. Det blev väldigt tyst, och det fortsatte vara tyst ett litet tag. Varningsklockorna börjar genast ringa, för när det är tyst bland barn vet man att det är nåt mindre bra/bus på gång. Jag gick dit och fick se detta: 


 


Jag frågade henne: 

- Vad gör du Ida?

- "Ida gömmej sej" fick jag som svar. 


Såklart. Det var ett sånt där logiskt svar som bara barn kan ge. Det är klart att man gömmer sig när man kryper in i en hylla och är knäpptyst. 


Jag kom genast att tänka på leken; Finn fem fel. Men i den här bilden är det bara ett fel som ska hittas i leksakshyllan. Ett väldigt gulligt fel. Men den söta randiga lilla människan längst ner är felplacerad. Människor ska inte vara I hyllan gumman, hehe. Det var iallafall ett oskyldigt bus hon hittade på när jag tog hand om disken. 



Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards