Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Louise Bertilsson - 20 mars 2013 19:50

Även i år får jag säga "Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!"


Japp, jag har varit in och tjuvkollat. Blev "smittad" av en väldigt nyfiken arbetskamrat, så jag kikade jag också. Idag var nämligen första dagen då alla väldigt nyfikna kunde kolla! Och ja, i år tillhörde jag tydligen den skaran =)


Och deklarationen ska förstås skickas in så att jag får den där lilla extra summan innan midsommar. Alltid välkommet med en extra slant på kontot!

Av Louise Bertilsson - 20 mars 2013 19:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 20 mars 2013 15:59

Oj. Det ekar visst i min blogg. Men har man inget att skriva så har man inte. Jobb. Personalmöte på månadskvällen. Jobb. Och jobb. 


Jag funderar på hur 17 det går till att lära sig lite ryska.... eller om det är så omöjligt som jag tror?!?


Idag på jobbet hade vi en utedag som avslutades med grillning till lunch. Det är ju earth hour på lördag och vi har energivecka hela veckan. Barnen har fått vara energijägare med egentillverkade förstoringsglas, vi har sjungit och lekt en energisång, och idag var vi som sagt ute och fixade mat UTAN att använda nån el alls. Tyvärr så lyckades vi pricka in dagen då det snöade som värst, och blåste isbjörnar gjorde det också. Men jag är impad av barnen, för de varken klagade eller gnällde. 


Hämtade Ida tidigt från dagis idag eftersom jag hade öppning. Så till mellis lyxade vi till det med lite rostade mackor med massa smör på. Det var ganska tyst vid bordet, för hon verkade njuta av varenda tugga =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards