Loja har ordet!

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Louise Bertilsson - 12 maj 2013 18:58

Kvällsluft är underbar! Så vi har tagit tillvara på den i helgen i form av kvällspromenad hela familjen. 


Ännu mer får man njuta av kvällen och allt vad det innebär när det blir sommar på riktigt. Det är en härlig tid vi har framför oss med förhoppningsvis mycket värme i skuggan, då trivs jag som bäst! =)


I fredags var vi förresen till Borlänge och besökte Kupolen. Var i stort behov av att köpa solhattar till prinsessan, för vips så var det dags för det igen. Fyndade en hel del annat också som vi också var i behov av, bland annat en ny snygg vårjacka till Anders. Men solhattar var prio, och det hittades på H&M =) Jag köpte även ett par solglasögon som ska få bo på jobbet, det är behövligt att skydda ögon/huvud när det blir varmt på "dagis-gården". Ska plocka med min solhatt till jobbet också, för där gör den mer nytta än hemma. Är inte det snyggaste plagget, men det är praktiskt och då kommer den användas. Jag har kommit över den där snygghetsfasen, där allt man har på sig och hur man ser ut måste vara snyggt. Nu när jag blivit "gammal" har jag börjat inse det praktiska, det är jag glad för. För då MÅR jag bättre! =)


Oj, vilket sidospår jag hamnade på nu då, men det är lätt hänt ibland när man låter fingrarna dansa över tangentbordet... 


Förresten, fick ett otrevligt munsår i torsdags också, synd om mig!!! ;)


Nu plingade det i mobilen, SMS! Ska genast kikas =)

Av Louise Bertilsson - 12 maj 2013 18:55

Grattis på födelsedagen svärmor! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards