Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Louise Bertilsson - 14 maj 2013 19:40

Pjue, det är lite förvirrande att handla på en affär som är under ombyggnad. Pratar förstås om Willys. Men det kommer nog bli väldigt bra när man lär sig hitta igen... Lite tålamod till bara =)


Jag har ägnat mig åt lite pyssel idag. Har märkt Idas regnkläder som hon ska ha som extra på dagis. Och så har jag gjort en lagningsinsats på galonisarna: 


 


En välbehövlig lagningsinsats kan man verkligen säga. Gummibanden som har under skorna så att byxorna sitter på plats var helt slut. Jag pysslade dit nya, dock inte i samma fina lila färg som de innan, men det spelar ingen roll tycker jag. Huvudsaken är att de är hela, och det är de nu som du kan se på bilden.  


Det är verkligen supersmidigt att man kan köpa färdighålade gummiband på metervara. Man behöver bara klippa till rätt längd och trä dit på knapparna som sitter i byxan. Och vips så fick barnet ett par "nya" hela galonisar!! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards