Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Louise Bertilsson - 17 maj 2013 19:43

Världens absolut finaste prinsessa fyller 2 år idag!! Det firades både på dagis och hemma. En dag i firandets tecken med andra ord!  


Det började redan direkt på morgonen när jag hämtade tidningen. Här är bilden jag och Anders skickade in på vår ovärderliga skatt: 

 


Jag öppnade på jobbet i morse så jag träffade inte födelsedagsbarnet förrän på eftermiddagen när jag hämtade på dagis, men det var verkligen en glad tjej jag hämtade!!  Det vankades nämligen kalas på dagis så Ida hade mycket att berätta. Hon bjöd alla barnen på glass, och så fick hon "pek" (paket). 


Hemma väntades förstås också paket, och gofika. Jag och Ida åt mellis ute i skuggan. 


 


Glassmellis tillsammans med min 2-åriga prinsessa! 


Tänk att det gått hela 2 år sedan hon föddes, sedan jag för första gången höll den mest perfekta flickan i min famn. Det är helt sjukt vad tiden går fort!! Skulle vilja kunna pausa tiden för ett tag, stanna upp och bara njuta. Dels av Idas härliga ålder, och dels av årstiden. 


Du är det absolut finaste i mitt liv, lilla Ida. Utan tvekan det bästa som hänt, det finaste vi gjort! Älskar dig!  <3

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards