Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Louise Bertilsson - 3 augusti 2013 17:03

Anders spolade av mig med ett regn från trädgårdsslangen. Superskönt även fast det var kallt. Precis vad jag behövde!

Sen kom slangen i de små händerna i familjen.... Och de små händerna lyckades starta vattnet, med detta resultat;

Tur att det är varmt ute, annars hade pappan fått en köldchock.

Nu ska jag steka leverbiffar, för det är mitt jobb.

Av Louise Bertilsson - 3 augusti 2013 15:47

Nej nu får nån lov att stänga av värmen, jag står inte ut längre!! 


Jag blir irriterad. Uttråkad. Ont i magen. Lite smått illamående. Trött som en gnu. Känner mig ännu tjockare och fulare än en flodhäst. Svettas som en giraff. Ja, det är helt enkelt riktigt jobbigt att vara jag idag!! 


Men, så ligger man och tycker synd om sig själv så kommer världens sötaste 2-åring och säger "mamma", och jag får en anledning att le. Och snart därpå sparkas det inifrån magen. Och jag konstaterar än en gång att jag har det bra. Trots allt. Trots att det är jobbiga dagar ibland. Typ nu. 


Till kvällsmat idag ska jag iallafall trösta mig med leverbiffar, som jag har längtat! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards