Loja har ordet!

Alla inlägg under februari 2016

Av Louise Bertilsson - 17 februari 2016 19:46

Pappan och de stora barnen har bakat tekakor och semesterbröd idag.

Av Louise Bertilsson - 16 februari 2016 14:38

Idag är det min (o)tur att vara dålig i magen. Inte så mycket, men tillräckligt. Jag hoppas att det är en väldigt kort period och att jag blir bra snart. En lättare variant av det Ida hade kanske? 


Så jag och Viggo är hemma och myser medans Anders, Ida och Måns åkte till Willys å veckohandlade. De skickade bild när de var på McDonalds och åt mellis. Det såg såå mysigt ut! Men här sitter vi hemma. Det är visserligen mysigt med en sovande bebis i sjalen på magen, men det hade varit ännu roligare om alla mådde bra och kunde vara tillsammans. Men det kommer fler gånger! 

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2016 16:12

Kände igår kväll att det inte var helt 100, så på Viggos nattmål blev det att börja parera. Vaknade i morse och var lite småfebrig (anade rätt igår kväll alltså). Fortsatte massera på förmiddagen, och nu är febern som bortblåst. Orken är också som bortblåst, så idag har jag sovit i soffan. Viggo är också jättetrött idag så han har gjort mig sällis. Jag börjar bli piggare nu iallafall, men jag tänker fortsätta i samma spår resten av dagen - lugnt. 

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2016 22:00

Det har varit en väldigt bra alla hjärtans-helg. Igår var Anna, Samuel och Walter här och lekte. Vi passade även på att ta kort som ska in i tidningen. 


Dagen idag har jag spenderat tillsammans med alla mina närmaste hjärtan. 


Störst av allt är kärleken. Idag och alla andra dagar. Jag älskar er - Anders, Ida, Måns och Viggo. Mina 4 bästa!

Av Louise Bertilsson - 12 februari 2016 21:40

Lilla killen ligger på sidan i soffan och vilar medan vi kollar på film.

Av Louise Bertilsson - 12 februari 2016 14:54

Ida har varit hos frisören å gjort sig snygg i håret.

Av Louise Bertilsson - 12 februari 2016 09:44

Pysseltjejen in action.

Stansar. Sax. Lim. Tuschpennor. Papper. Det är receptet för att göra ett sånt här fint hjärta.

Av Louise Bertilsson - 12 februari 2016 06:27

Viggo och jag somnade strax före midnatt efter att han åt ett rejält mål mat. Sovit gott båda två och kvart över 6 slog han upp sina ögon igen. Då var det dags för mat. Så här sitter vi i sängen och Viggo äter sitt "nattmål " så här på morgonkvisten.

Jag klagar inte över så många timmars sammanhängande sömn :-)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards