Loja har ordet!

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Louise Bertilsson - 1 januari 2010 22:39

Vet inte om du har sett det, men jag la upp en ny profilbild här till höger för några timmar sen. Underhåret är nyfärgat svart. Supernöjd. Tack Anna!


Bilden kanske inte är den bästa, men jag har en aningens aningen svårt att bli bra på kort. Anders tycker att jag ser drogad ut på de flesta eftersom jag halvblundar, och ja, han har rätt. Jag SER verkligen drogad ut på de flesta korten.

 Så man får ta det som ser kortet jag ser minst drogad ut på, och då blev det det där. Inte det bästa det heller, men man ser iallafall nya hårfärgen och det var det som var syftet.


Det är svårt att ta naturliga och bra bilder rakt framifrån. Får göra fler tappra försök en annan dag.


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 1 januari 2010 10:08

Nu har vi börjat på ett nytt år. 2010.


Vi inledde årets första natt med att skåla vid 12-slaget, och titta på raketer. Bara jag och Anders. Mysigt.


Ett nytt år innebär nya möjligheter.


Vi börjar årets första dag med att träffa bekanta från Falun som kommer hit.

Det blir inte att man träffas så ofta, men när det väl sker så är det väldigt roligt!


Nu är det dags för lite blomvård. Saxen ska fram och de torra bladen ska bort.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards