Loja har ordet!

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Louise Bertilsson - 18 september 2011 19:55

Jag glömde skriva att jag vann ett presentkort igår på bröllopsfesten. Det var en lek som gick ut på att brudparet var domare och så var det nominerade i olika kategorier. Jag var en av tre nominerade i kategorin "årets bästa bagare".


Jag trodde ju aldrig att jag skulle vinna med tanke på att jag tävlade med den som hade bakat den bröllopstårta som var för allergiker. Den var verkligen jättefin!!


Men...


Jag vann. Jag var tydligen årets bästa bagare!


Fattade verkligen inte hur det hade gått till, men brudparet tyckte att jag skulle vinna.


Jag fick ta emot ett pris förstås. Jag vann ett presentkort (giltigt 1 år) där jag, tillsammans med brudparet, ska baka pepparkakor =)


Efter lekens slut frågade jag bruden hur tusan de kunde utnämna MIG till bästa bagaren?! Och jag fick svaret att jag hade den finaste och bästa bullen i ugnen. IDA!


Att jag inte tänkte på det. Min lilla sessa!


Och DET har ju faktiskt inte de andra nominerade haft... så därför vann lilla jag =)

Av Louise Bertilsson - 18 september 2011 19:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 18 september 2011 13:10

Gårdagen tillbringade vi först i Borlänge (ärade Kupolen med ett besök när vi ändå var i krokarna) och sen bar det av till Falun för att byta om. Det vankades nämligen bröllop och vi fick den äran att vara med när Samuel och Anna svarade ja till varandra! Det var helt underbart fint på alla sätt och vis, en dag som verkligen gick i kärlekens tecken - precis som det ska vara.


Tänkte lägga upp lite bilder från deras stora dag, men jag vill vänta på klartecken från brudparet först. Så ni får vänta lite på bilderna, men de kommer - jag lovar!


Än en gång - GRATTIS bästa Samuel och Anna!!

Av Louise Bertilsson - 18 september 2011 12:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards