Loja har ordet!

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Louise Bertilsson - 25 september 2011 09:35

Det känns såå bra. Det känns som att jag blivit hel igen, jag behöver inte känna mig naken längre å det är så himla skönt! Å fint blev det. Välkomna tillbaka, ni är efterlängtade vill jag lova!!


Det jag pratar om är att mitt vänstra ringfinger har fått tillbaka sina utsmyckningar. Äntligen! Jag hade ju lämnat in både förlovnings- och vigselringen på förstoring, å igår var vi till Borlänge å hämtade ut dem. Jag blev 500 kr fattigare men det var det lätt värt!! Å i jämförelse med andra affärer så var det ett riktigt bra pris. Jag är jättenöjd med resultatet, det ser jättebra ut nu, inte alls "fläskigt" som det såg ut innan förstoringen ;)


Uträttade lite andra ärenden när vi var i farten, å hamnade bland annat inne på Babyproffsen där vi fick kanonbra hjälp med nästa steg i bilbarnstoledjungeln och i åkpåsedjungeln. Vi fick jättebra råd och tips och det känns verkligen som att han inte ville sälja onödiga grejer till oss. Nöjda kunder kommer tillbaka!!


Vi var även till Falun å spenderade dagen med bästa Chapmans, vilket alltid är precis lika trevligt. Tack för igår goa vänner!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards