Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Louise Bertilsson - 22 september 2011 14:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 22 september 2011 07:55

Ida (och indirekt även jag) har börjat med en ny rutin, nämligen en nattlig timme. Det tar nämligen nästan alltid en timme från det att hon får ny blöja, besöker restaurangen och somnar om. En timme som oftast går ganska fort, men ibland är den fruktansvärt seeegt att försöka få en pigg bebis att somna. Hon brukar få ligga och grejsa en stund, prata lite med taklampan och sparka sig trött. Sen är det oftast tuttis i munnen och "tugga" sig trött, hehe.


I natt blev den nattliga timmen "bara" trekvart... + några gånger där jag fick ge Ida nappen och vända henne till sidan igen. Våran lilla fröken sover ju bara på sidan, men ibland vänder hon sig till ryggen i sömnen och då går det inte lika bra... Då halvvaknar hon å då behöver hon lite assistans att komma till sidan igen. Det är där mamman kommer in i bilden =)


Pappan i huset sov sig igenom alltihopa... =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards