Loja har ordet!

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Louise Bertilsson - 4 september 2012 19:33

Hmm, är lite fundersam över mitt högra öra. Det känns konstigt inuti på nåt vis. Värre känns det när det blåser... öroninflammation kanske? Jag vet inte, för det har jag aldrig haft. Vet inte hur det ska kännas då liksom... Avvaktar och ser, ska iallafall vara lite försiktig. Vet att det har varit så här nån enstaka gång tidigare utan att det har blivit nåt mer, och sen har det gått över. Så jag hoppas på samma utgång den här gången. 

Av Louise Bertilsson - 4 september 2012 18:15

Trots att dygnet har 24 timmar så är det för lite. Ibland känns det som att jag inte hinner nåt. Jag tror att anledningen heter kvällsmöten av olika slag. Det är mycket möten så här i början av en termin, och september månad slår rekord. APT x2, grovplanering och föräldramöte + en kompetenshöjningsdag. Och sen i början av oktober blir det även en ledarträff som är på kvällstid.


Tänk om man kunde beställa lite extra tid så man hinner allt som ska göras. Tack. 


Av det jag nyss har skrivit kanske du förstår att jag inte hinner blogga. Men jag försöker slänga in ett inlägg då och då iallafall så datt du ser att jag lever =)


Klippt gräset har jag iallafall gjort idag efter jobbet. Slutade tidigt idag och sen bar det av direkt till läkaren eftersom jag hade tid för att kolla fler leverfläckar. Ingen operation idag, men han ville att hud i Falun skulle få kika eftersom jag har så många över hela mig. Så remiss dit alltså. 


Hårtvätt nästa. 

Av Louise Bertilsson - 4 september 2012 18:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards