Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Louise Bertilsson - 7 september 2012 20:20

Det är de små orden som ibland har störst betydelse. Ett litet ord kan göra sån stor skillnad. Tänk på det. En liten gest, ett litet ord. Stor betydelse för känslan inombords. 

Av Louise Bertilsson - 7 september 2012 16:35

Burr. Det börjar bli riktig höstkyla om dagarna nu. Överdragsbyxorna satt inte fel när jag cyklade till jobbet 10 över 6 i morse. Solen värmer på dagarna, men på ett höstlikt sätt. Överdragsbyxorna på även då. Extra skönt är det när det blåser.


Höst, ja, det är nog ordet får vi väl lov att erkänna för oss själva. Sommaren är över. Eller ja, sommar och sommar vettetusan om man kan kalla det, men även om det har varit en kylig och regnig sommar har det ändå varit varmt. Inte höstkallt som det är nu, utan ändå varmt på nåt sätt. 


Vi hoppas på en solig och härlig höst nu iallafall. En färgglad och vacker höst önskas, tack. 


En kylig höstfredag. Jag satt ute och läste lite medans Ida lekte i sandlådan och Anders satte på halktejp på rampen till frigge. Men vi frös, så vi gick in. Det är som upplagt för lite ljusmys till kvällen. Alla årstider har sin charm! Jag gillar ju årstiderna ja, och jag hör ju till den skaran som tycker att det vore trist om året såg lika ut hela tiden. Jag vill ha variationerna som årstiderna ger. 


Välkommen helg!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards