Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Louise Bertilsson - 20 september 2012 20:36

Ville bara meddela att min krater på ryggen mår bra nu. Det är ingen krater längre, men det syns tydligt vart leverfläcken har suttit. Det slutade vara efter ca en vecka. Men nu är det alltså bra, och det är skönt. 


Förresten; var det nån som såg programstarten av Nybyggarna igår? Det gjorde vi och jag blev positivt överraskad. Tyckte att det var ganska bra faktiskt - hemskt, men bra. 


Idag efter mellis åkte vi till Nisses för att kika lite eftersom de har konkursutförsäljning. Blev intresserad av att köpa hissgardiner, men de fanns inte i rätt längd för våra fönster. Är det nån som vet vart man kan köpa breda hissgardiner?? 


Ärade även Karusellen/loppisen här i byn med ett besök. Det var längesen jag var där så det var roligt! Mycket fanns det att kika på och jag kom inte därifrån tomhänt idag heller ;)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards