Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Louise Bertilsson - 14 september 2012 17:00

Våran lilla tjej. Våran prinsessa. Ida. Det är hennes namnsdag idag och ett inlägg är förstås en självklarhet!! 


Massor av grattis-kramar på din namnsdag älskade lilla Ida! Du är det absolut bästa som finns! 


Kärlek på hög nivå! 

Av Louise Bertilsson - 14 september 2012 16:26

Idag är det fredag, och det är ju bra i sig, men det är ÄNNU bättre att det är höstens första guldfredag för min avdelning. Dagens planering var väldigt givande, vi har fått väldigt mycket gjort, och det är superskönt! Mycket småsaker man inte tänker på som ska göras, och det är dessa som är extra skönt att få gjorda. 


Nu sitter jag ute på altan, medans Ida leker i sandlådan. Skönt att komma ut lite efter att ha varit inne hela jobb-dagen. Man märker att man är van vid att vara ute i ur och skur. För det är vi duktiga på, vi är ute även fast det regnar eller är många minusgrader. Lite luft skadar aldrig. 


Nu ska jag hjälpa till att bygga sandkaka innan det vankas kvällsmat.


Just ja, måste komma ihåg att vattna blommorna också... 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards