Loja har ordet!

Alla inlägg under juli 2014

Av Louise Bertilsson - 16 juli 2014 16:55

Nya siffror på Måns som blir 9 månader imorn: 


8900 g och 72,5 cm. 


Kurvorna ser toppenbra ut, så vi tuffar på precis som vi gör. 


Han är nöjd, och då är vi nöjda =)

Av Louise Bertilsson - 14 juli 2014 21:30

Bättre sent än aldrig. 


Idag hurrar vi för världens bästa man och pappa som fyller år!


Han fick äran att åka till Ikea och köpa golv. Helt solokvist. Det råkade bara bli så, för vi insåg att golvet tog slut i en rasande fart och om vi skulle ha en sportslig chans att få det innan nya tv-möbeln kommer så var det idag det skulle ske. Så Anders fick fälla i bilen och åka själv. Han passade på att uträtta några fler ärenden när han ändå var ute och åkte. 


Ida blev jätteglad när Anders kom hem och hon sjöng "vuuuuxnaaaa kommer tillbaaaaks". Och så hoppade hon i famnen på "födelsedagsbarnet". 


Hoppas att din dag var bra trots förmiddagens uppdrag i Borlänge =)


Måns och Ida hälsar förstås grattis till världens bästa pappa. Du är bäst, alltid!! 


Vi älskar dig pappa Anders! 

Av Louise Bertilsson - 14 juli 2014 20:48

Våran lilla illbatting har ålat sig fram till blöjsoppåsen och rivit sönder den. Det var uppenbarligen kul för han ålade sig tillbaka flera gånger efter att vi lyft bort honom.

Lilla gubben utforskar prasslande påse alltså.

Av Louise Bertilsson - 14 juli 2014 20:15

Måns testar sina fötter för första gången helt själv!


Ser ut att funka bra :-)

Av Louise Bertilsson - 14 juli 2014 12:36

Mammas lilla utforskare vrider och vänder på allt. Och smakar förstås.

Av Louise Bertilsson - 12 juli 2014 20:13

Jag och boken medans pappan nattar skatterna.


Ännu en fin sommardag med bad för hela familjen är snart till ända. Men jag njuter ute en stund. Det är fortfarande varmt ute. Underbara sommarkväll.

Av Louise Bertilsson - 12 juli 2014 14:01

Fler "bebisgurkor" som trivs som fisken i vattnet hemma hos oss :-)

Av Louise Bertilsson - 11 juli 2014 23:38

Är inte speciellt trött men jag måste försöka sova nu. Klockan är mycket.

Den här godnatt-bilden får avsluta dagen.

Ida sover gott bredvid grisen. Och jag kan slå vad om att även gosedjurskatten sover gott i Idas säng. Hennes två favoriter just nu.

Mina favoriter sover också. Och jag ska försöka göra detsamma.

Natti.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards