Loja har ordet!

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Louise Bertilsson - 2 oktober 2014 13:09

Måns somnade till slut. Supertrött men vägrade. Jag vann iallafall kampen, som jag vägrade ge upp. Han är en aningens för liten för att veta hans bästa.

Ida sitter vid datorn å kollar på Youtube-klipp. Lugn dag idag eftersom hon hade hög feber i natt och är fortfarande inte helt bra. Mycket piggare men inte helt bra.

Nu är det nog jag som mår sämst. Det kryper i kroppen, i lederna oxh jag är trött. Precis som det brukar göra när det är feber på g.

Jag intog soffläge i de få minuter jag kan medan barnen har annat för sig.

Mjukisar på och kudden under huvudet. Vilar så länge jag kan, förhoppningsvis åtminstone en halvtimme till innan Måns vaknar. Hoppas!

Nu ska jag göra allt som står i min makt för att bli bättre tills på lördag. Jag vill. Jag SKA! Så enkelt är det.

Och jag hoppas att Ida blir bättre å bättre och att ingen av grabbarna drabbas.

Krya på oss!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards