Loja har ordet!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Louise Bertilsson - 2 november 2009 16:35

Lövens årstid är här. Och det märks. Miljoners löv ligger på marken och vad gör man? Jo man flyttar dem till ett annat ställe. Det är precis vad jag har gjort nu. Iallafall några löv flyttade/krattade jag. Alltid en början.

Av Louise Bertilsson - 2 november 2009 14:58

Nu har jag dansat med dammsugaren på övervåningen. Trist danspartner som måste DRAS över golvet...


Har även gått lös med saxen på de vissna blombladen så nu är det snyggt även i fönstren.


Så nu börjar vi så sakterliga komma ifatt med städningen igen. Det är ingen idé att städa medans man håller på med nåt projekt som involverar fler än ett rum. Då kan det lika gärna vara rörigt och lortigt ett tag.

Av Louise Bertilsson - 2 november 2009 13:51

Det finns en hel uppsjö av företag, men bara en handfull som är nåt att ha.

Det gäller att hitta guldkornen, för jag VET att de finns!


Hur svårt kan det egentligen vara att skriva i ordning en offert till en kund som uttryckligen ber om det?

Ska det behöva ta flera veckor av väntan på detta papper?!

Helt ofattbart i mina ögon!

Första kontakten med kunden är i många fall avgörande, men det verkar inte många företag ha hajat..


Konstigt.


Nu ska jag gå å riva lite i reklamen som låg i brevlådan IFALL jag hittar nåt kul.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards