Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Louise Bertilsson - 3 december 2009 19:31

Grattis på födelsedagen Maria!!


Hoppas att din dag varit bra, trots en massa pluggande.


Tänker på dig vännen.


Kram!

Av Louise Bertilsson - 3 december 2009 19:20

Vaknade i morse och hade fruktansvärt ont i vänstra armen (den armen jag fick vaccinsprutan i igår eftermiddag).


När jag höll på att göra mig i ordning i badrummet så kände jag hur det började snurra och svartna framför ögonen.

För att förhindra att jag skulle svimma så la jag mig ihopkrupen på badrumsgolvet en stund. Efter några minuter kunde jag fortsätta göra mig klar för jobbet.

Snacka om att det är läskigt när det blir så där.. jag misstänker att anledningen till att jag höll på att svimma var för att jag hade sååå himla ont i armen och visste inte riktigt hur jag skulle hantera smärtan när jag gjorde mig färdig.


Åkte iallafall till jobbet eftersom det bara var armen det var fel på. Men jag var tvungen att få hjälp av Anders att sätta på mig jackan. Dumma arm!


Skulle få skjuts till jobbet, men det blev inte riktigt som planerat. Så när jag väl kom fram var jag både stelfrusen och enarmad. Det har känts som att jag var enarmad hela dagen eftersom jag inte har kunnat göra så mycket. Invalido.

Hade riktigt stor lust att amputera armen, men jag hoppade över det eftersom det inte löser några problem i längden.


Framåt lunch kände jag att jag började bli matt i hela kroppen. Feber på G.

Så jag åkte hem. Och alldeles riktigt.. feber.. 38,3 hade jag.. så jag la mig i sängen och somnade ganska omgående.


Det var många fler som vaccinerade sig igår, men ingen annan har fått nå biverkningar. Har jag fått allas samlade dos biverkningar eller vad ska det här föreställa egentligen?


Har fortfarande fruktansvärt ont i armen. Invalido.

Tänkte ta en dusch, men jag kommer inte klara det.. så det får vänta tills imorn.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards