Loja har ordet!

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

hur man "ska" göra

Av Louise Bertilsson - 28 september 2011 15:13

Det är jättesvårt att veta hur man ska göra. Det kommer råd från höger och vänster och man vet till slut varken ut eller in. Den ena säger si, den andra säger så... Man blir lite lätt förvirrad av alla goda råd.


Vem ska man lyssna på? Alla? Ingen?


Jag tänker följa min mammainstinkt och göra det JAG tror är bäst. Eller rättare sagt, det jag OCH Anders tycker är bäst. Det är ju trots allt vårt barn, bara vårat, och ingen känner henne lika bra som vi.


Men ändå maler man det där ständigt: hur ska man göra?!


Frustration.... Gaaah!

 
 
Ingen bild

Sofi

28 september 2011 15:25

Bra att få tips sen är det bara att följa magkännslan eller prova sig fram :) Alla barn är olika och föräldrarna lika så och det brukar bli folk av de flesta barnen förr eller senare ;)

Louise Bertilsson

28 september 2011 15:42

Ja! Jag har bestämt mig för att inte lyssna alltför mycket på allas goda råd. Visst är det bra att få tips, men sen måste det ju passa MITT barn också, och det är ju inte säkert att det gör.

 
Ingen bild

Pauline

29 september 2011 00:03

Lyssna till ditt hjärta. Du är MAMMA och känner på dig mycket. Ta gärna råd från andra men sila dom ordentligt och gå på din magkänslan. Ni känner eran dotter bäst, och alla barn är olika och unika. Kram finnns här om det skulle vara något du funderar över.

Louise Bertilsson

29 september 2011 08:23

tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Bertilsson - 7 januari 2017 10:52


Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2016 16:53

Nästa helg blir det vintertid, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid... Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan. Nu är hela mikron i sov...

ego

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2016 19:49


före och efter

Av Louise Bertilsson - 30 juli 2016 19:59

Jag har bestämt mig. Jag kommer att lägga upp nån bildbomb ibland, men mer än så blir det nog inte just nu. Känner inte för att skriva, så ni får nöja er med lite bilder. Men en vacker dag kanske jag kommer tillbaka om det är nån som vill läsa mina o...

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2016 12:57

För att jag måste.. Bara därför. Jag är snart 32 år och jag inser att jag fortfarande har så många obesvarade frågor. Jag har till exempel aldrig fått reda på ifall Sarah kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blå vägen hem... va...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards