Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Louise Bertilsson - 9 juli 2011 22:48

Har nu påbörjat rensning av garderoberna... hmm.. hann inte så jättelångt... men nu är jag iallafall på G. Nu hoppas jag på motivation även nästa gång Ida sover. Det är nämligen en salig röra i det aktuella rummet. Det hänger galgar med kläder överallt, klädhögar lite varstans samt backar/hyllplan där de inte ska vara. Flyttar nämligen även om backarn i garderoben för att maximera ordningen. Allt detta + att jag även håller på å grejar i ordning i garderoben där jag förvarar dukar, gardiner, handdukar, påslakan och såna saker.


Nu blir det ett restaurangbesök för Ida, sen natti natti.

Av Louise Bertilsson - 9 juli 2011 22:30

GRATTIS på namnsdagen bästa lillebror!! Ett eget inlägg - det är du värd =)

Av Louise Bertilsson - 9 juli 2011 16:52

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Ida ville inte alls vara i bärselen, utan hon ligger nu i vagnen och sover så sött istället. Så jag har iallafall kunnat hänga tvätten...


Nu tänkte jag kolla lite i min garderob, det måste nämligen vara nå fel på den... en del kläder har krympt... fukt? eller så kanske kläderna har krympt pga att de har legat för länge? eller vad kan det bero på tro? ;) 


Tänkte försöka börja rensa lite innan Ida vaknar, å Anders knåpar ihop en lasagne.

Av Louise Bertilsson - 9 juli 2011 15:56

Det blev verkligen en heldag med Anna och Samuel igår. Kanontrevligt!!

Förutom en massa prat, skratt, god mat + fika med det bästa sällskapet så var vi till Sågmyra och shoppade på Lager157. Vi gjore en del fynd (2 Frank Dandy-shorts till Anders, 4 längre t-shirts + 2 dragkejströjor till mig). Sammanlagt blev det bara 590 kr.

Vi kom inte hem förrän vid 22-tiden. En heldag som sagt! =)


Nu har vi precis haft fikabesök av min bror med sambo. Trevligt trevligt!


Snart ska jag sätta Ida i bärselen å gå ner fixa med tvätten är tanken - hoppas hon finner sig till ro i den idag så att jag kan greja lite. Anders hade ju lunnat ta henne annars, men han har lite andra småprojekt han måste greja först.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards