Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Louise Bertilsson - 15 juli 2011 14:37

Anders drog fram alla papper vi har känns det som och började rensa. Ett jobb man sällan gör tyvärr. Och när man väl gör det är det jättemycket att rensa.


Varför ska det vara sååå svårt att hålla reda på och ta reda på papper?!


Nu ligger vi iallafall på noll när det gäller papperarbetet. Skönt. Får hoppas att det håller i sig...

Av Louise Bertilsson - 15 juli 2011 09:53

Det är irriterande att allt man frågor och undrar är normalt.


När jag var gravid och hade frågor och funderingar till MVC så var svaret alltid att det är normalt. Helt normalt fick man veta att det mesta var. Det är olika för alla, alla graviditeter är unika och olika, men ändå är alla normala.


Nu när vi har våran älskade bebis utanför magen och när man har frågor och funderingar till BVC så får man veta samma sak - allt är normalt. Alla barn är individer och allt är därför normalt.


Det är såklart skönt att höra att det är normalt, att det inte är nåt fel.. Men... Det är inte DET jag vill höra när jag har en fråga. Jag vill ha konkreta tips på vad man kan göra... man vill inte höra att det är normalt, för det hjälper inte när man har problem av olika slag.


Konstigt det där med normalt när allt och alla är så olika!


Men bara så du vet så är allt normalt i vissa sammanhang...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards