Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Louise Bertilsson - 27 juli 2011 19:39

De nya skorna är invigda. Första uppdraget var en powerwalk. Det kändes bra. Jämfört med de anda skorna fick jag mindre ont både i fötter och ben, så det bådar gott.


Nu ska jag göra Ida sällskap i babygymmet. Det är så kul att se hur hon upptäcker sakerna som hänger i bågen. Det verkar vara "nya" saker varje gång för hon är lika glad varje gång hon ser dem! Varje gång i gymmet är en nygammal upptäckt alltså.

Hon tar sats och sparkar på grejerna, den blårandiga tigern har fått sig några rejäla sparkar i rumpan =)


Att gymma är kul tycker Ida!

Av Louise Bertilsson - 27 juli 2011 16:22

Nu har jag gjort en investering i ett par nya skor. Dyrt blev det, men det är det värt för att få ett par bra skor när man är ute å "powerwalkar". Å det som är mest värt är att förhoppningsvis slippa få ont när man kommit hem igen.


Jag sa till skomakaren att jag var ute efter ett par skor att gå mycket i, men även att kunna springa lite i. Och då frågade han:

"har du bråttom nånstans?"

hehe, njaeee...


Det bidde iallafall ett par riktigt bra skor till min överrörlighet, mina fot - och benproblem, ryggen och så vidare... Och mina formgjutna sulor som samma skomakare gjorde för drygt ett år sen kändes också väldigt bra i skorna.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards