Loja har ordet!

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Louise Bertilsson - 11 juli 2011 19:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 11 juli 2011 17:34

Som jag skrev tidigare så plockade jag vinbär. De har ändrat form nu kan man säga. De är inte riktigt lika runda och fina längre... Anders har nämligen gjort gelé på dem nu. Mycket gelé bidde det. Men det behövs när jag bor med ett gelémonster =)

Av Louise Bertilsson - 11 juli 2011 14:57

Gick ut med Ida så hon skulle få sova ute i vagnen en stund. Efter mycket om och men så somnade hon.... ställde henne i skuggan med myggnät på vagnen så hon skulle slippa ovälkommet besök...  


Då kom grannarna ut och frågade om de kunde klippa gräset med tanke på att bebisen sov. Omtänksamt av dem!! 


Vi förklarade för dem att det går alldeles utmärkt att klippa gräs, för Ida sover mycket bättre om det är ljud omkring (hon gillar verkligen att shoppa från sin vagn när det är mycket folk och ljud omkring). Så de klippte gräset och Ida sov så skönt så skönt i skuggan i hela 40 minuter.


Medans Ida sov så snickrade Anders en ramp från altanen så att vi lätt ska komma ner och upp med barnvagnen. Och jag spikade fast kabeln till utomhustemperaturgivaren + plockade vinbär.


Du kanske kan gissa hur det gick när grannarna hade klippt klart gräset?!

Jajamensan, Ida vaknade... som på beställning...


Jag har förresten varit till golvfirman Dynesius idag å hämtat prover på vårtumstapet och golv... nu ska det "bara" funderas och bestämmas... och beställas förstås! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards