Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Louise Bertilsson - 20 januari 2012 13:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 20 januari 2012 09:39

Usch vad tråkigt det är när man upptäcker att det man köpt är trasigt!! Speciellt när man verkligen ansträngt sig för att hitta nåt man gillar, och så är det trasigt! Hoppas att man får pengarna tillbaka även fast det var rea...


Natten till idag har också varit ganska bra. Så ännu en pigg dag. Och idag är det sol ute dessutom, det gör ju att man blir ännu piggare! Så idag på förmiddagen är det städning som gäller, sen ska jag ut och sola näsan under en härlig promenad i vinterkylan. Idag var det lagom kallt ute. Lagom vinterkallt. Nu fattas bara lite mer snö!


Det känns som att den här dagen kommer bli en bra dag!

Av Louise Bertilsson - 20 januari 2012 09:07

Idag är inte vilken dag som helst, det är nämligen bästa Samuels födelsedag! Men..faktiskt inte vilken födelsedag som helst, för födelsedagsbarnet fyller jämnt! 


Så vi 3 från Stenvägen skickar ett webbaserat stort GRATTIS till dig på din dag idag Samuel!


Hoppas att din 30:e födelsedag blir superb!


I helgen får du riktiga grattiskramar från oss, men än så länge får det här duga... Ett eget inlägg på stora dagen är väl inte helt fel kan jag tänka.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards