Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Louise Bertilsson - 9 januari 2014 22:42

Idag gjorde Ida dagiscomeback efter ett långt och härligt jullov. 


Lämningen gick över förväntan =) Hon sa till ena personalen: "Jag var lite ledsen, men sen gick det över". Och så är det ju, det går över fort, och det är ju det jag vet. Det är skönt att veta att det går över fort! 


Det var en glad tjej som jag och Måns hämtade efter en dag på dagis. 


 


Ida inspekterade marken på väg till bilen för att åka hem från dagis. Det är nåt fel på den här bilden, marken borde inte synas vid den här tiden på året. Det borde vara alldeles vitt och fint, men så är det tyvärr inte =( Markinspektionen slutade med att hon hittade några långa pinnar som hon frågade om hon fick ta med hem.... 


Av Louise Bertilsson - 9 januari 2014 15:45

Nu ska här planeras, lite smått och gott, lite detaljer. Och så kommer prästen hem till oss om en liten stund så ska vi gå igenom allt inför dopcermonin i kyrkan. 


 


Mycket på att-göra-listan inför dopet är klart, men än återstår det lite grejer som måste kollas, fixas och köpas. 



Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards