Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Louise Bertilsson - 17 maj 2014 19:15

Vad overkligt det känns att Ida fyller 3 år idag. Overkligt, men ändå inte på samma gång. 


Dagen började med att jag och Anders sjöng för henne på morgonen. Ida låg och sov, och vi kom in i rummet med paket och sång. Ida vaknade snabbt upp och konstaterade att hon var 3 år nu. 


 


Ida visar på sitt eget sätt hur många år hon fyller. 3 fingrar upp såklart! =)


Efter frukost lekte hon med nya lekserna hon fick av oss medans jag och Anders fixade med diverse saker för att få hennes dag bra. Altanen behövdes spolas av, födelsedagsfikat skulle fixas, kläder skulle plockas fram till alla, duschning etc. 


Bilder från dagen och resten av helgen gör jag en bomb på sen. Orkar inte dutta dag för dag utan jag slår ihop det till en bildvisning istället. 


Tusen grattiskramar och pussar till världens bästa tjej som fyller 3 år idag!! Jag älskar dig Ida!!


I tidningen kunde man se våran prinsessa såklart, dagen till ära. Och även på nätet, men jag kan inte hitta på dt:s hemsida längre, men det finns där nånstans i cyber =)


Nu är det snart dags för våran trötta 3-åring att sova. Man blir väldigt trött efter en händelserik och rolig dag. Imorn fortsätter firandet med mer paket, besök och gofika. 


Än en gång; grattis till det bästa som finns! En av meningarna med mitt liv =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards