Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Louise Bertilsson - 23 maj 2014 22:38

Fredag. Bästa dagen på hela veckan med hela helgen framför sig.

Ida började dagen med vattenlek. Och jag överdriver inte när jag påstår att hon varit ute i stort sett hela dagen.

Här har hon gömt sig;

Vattenlek.

Lillebror sov så snällt i vagnen så jag och Ida passade på att äta lunch ute på strandmadrassen.

Sen vaknade Måns och gjorde oss sällskap. Sötaste fotisarna ever!

När pappan i huset kommit hem från jobbet bar det av till Ludvika för veckohandling på Willys bland annat. Slank även in på Lindex och köpte en kortärmad body till Måns. Kom på igår kväll att jag hade en outnyttjad wrapp så då kunde jag passa på att köpa något välbehövligt. Så Måns var den lycklige idag :-)

Den varma dagen avslutades på samma sätt som den började, nämligen med vattenlek. Men den här gången var det vattenspridaren som attackerade!

Vattnet var kallt som is, men det var roligt ändå. Garanterat svalkande iallafall.

För mig blev avslutningen på den här dagen ett hopp-pass på studsmattan. Och sen en välbehövlig dusch innan det blev soffmys och första delen av Maria Wern. Bra fredag med andra ord:-)

Nu säger jag god natt! Imorgon väntar en ännu varmare dag sägs det. Gissar på mer vattenlek då om Ida får bestämma. Hehe.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards