Loja har ordet!

Alla inlägg under februari 2009

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2009 18:18

Vad ROLIGT det är med kommentarer till bloggen!
KUL att veta att det är nära och kära som läser det jag skriver.

Fortsätt gärna kommentera för det gör mig väldigt glad! =)

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2009 13:04

Sitter vid datorn och jobbar lite. Fixar kort till barnens portfoliopärmar. Datorn på jobbet är sjukt seeeg så det skulle ta minst 100 år att greja det där. Därför får jag göra det hemma istället där jag har en chans att göra det någorlunda fort. Lite snabbare än 100 år iallafall får jag ju hoppas! =)

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2009 08:45

Är det nån som läst böckerna Skam, Skugga, Saknad, Svek och Skuld, skriven av Karin Alvtegen?

Är de bra? Spännande? Är det "vanliga" deckare/kriminalromaner?


Av Louise Bertilsson - 15 februari 2009 08:36

God morgon allesammans!

 Eller rättare sagt; förkyld morgon! Näsan är helt täppt, drygt värre..

Igår nös jag som en tok och idag har täpptheten tagit överhanden.

Blir en lugn innedag idag också och kurera mig så jag kanske slipper att det bryter ut ännu mer. VILL verkligen inte vara sjuk nå mer, jag var ju sjuk en hel vecka för ungefär 1 månad sen och det vill jag helst slippa!

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2009 22:00

Nu är det snart dags att krypa ner under täcket. 

Ska fortsätta läsa deckaren jag började med idag.

Orkestergraven, skriven av Unni Lindell. 

Gillar kriminalkommisarie Cato Isaksen!


Men först borsta gaddarna... 

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2009 19:32

Det var en aningens klurigt att komma på hur man gör när man lägger in bilder på bloggen, men med lite knep och knåp så lyckades jag klura ut det till slut.

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2009 19:20

Låg på sängen med en filt över mig och läste när Anders kom in i rummet och såg lite finurlig ut. Han hade något bakom ryggen..hmm..

3 röda rosor till mig på alla hjärtans dag!

Tack Älskling!

Du betyder!

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2009 17:27

Ville bara säga att jag fortfarande är öm efter gårdagens massage...

Det här ska hon bannemej få höra nästa gång! (ska nämligen bli masserad 4-5 gånger, varav 2 är avklarade)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards