Loja har ordet!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Louise Bertilsson - 25 augusti 2009 19:24

Anders är på föräldramöte på jobbet och jag är hemma i min ensamhet. Spelar hög musik, chattar på msn, och slappar.


Funderar på om jag ska ta itu med något, men jag vettetusan om lusten finns.. Eller, jo förresten, vika tvätt ska jag göra.


Sen ska jag möta Anders när han är på väg hem.

Av Louise Bertilsson - 25 augusti 2009 15:37

Vaknade med huvudvärk i morse, så jag var tvungen att ligga kvar i 10 minuter till. Skönt.


Tog tabletter tillsammans med frukosten, och en liten stund senare var det borta. Inte huvudet alltså, utan värken! =)


"Våra takgubbar" är förresten hos grannen nu och lägger tak och de hälsade så glatt när jag kom hem från jobbet.

Av Louise Bertilsson - 25 augusti 2009 12:26

Min namnsdag idag. Louise-dagen. Tack för alla gratulationer! =) 

Av Louise Bertilsson - 24 augusti 2009 19:26

Nu har jag kommit hem efter den långa dagen som avslutades med ett intensivt, men trevligt möte.


Nu tänker jag ta en dusch, sen unna mig en glass framför TV:n.

Av Louise Bertilsson - 24 augusti 2009 08:23

God morgon allihopa!


Börjar inte jobba förrän 09.00 idag. Underbart skönt med lite sovmorgon.


Jag var tvungen att sätta på datorn idag eftersom det är en auktion på tradera jag måste bjuda på innan jag cyklar till jobbet.


Slutar 16.30 idag, men direkt efter det så har vi personalmöte i 2 timmar. Så det blir en lång dag idag. Men det är skönt att det är en lång dag på en måndag för då avklaras den snabbt. Då känns det som att man slutar tidigt alla andra dagar... Tänk vad man kan lura sig själv!


Fint väder verkar det bli idag också. Härligt. Då kan jag ha sandaler på mig så mina skavsår mår bättre.  


Nu tradera, sen jobb.


Ha en bra dag!

Av Louise Bertilsson - 23 augusti 2009 21:30

Nu ska jag be Anders plåstra om mina gigantiska skavsår, sen plocka fram kläder till imorn, borsta tänderna, hänga tvätt, läsa lite och sen sova.

Ny vecka imorn. Igen. Tiden går fort, speciellt helgerna.


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 23 augusti 2009 15:06

Nån som läst Denise Mina´s böcker Vargtimmen, Blodsarv och Sista andetaget? Är de bra?


Vet du fler deckare som är läsvärda får du gärna rekommendera! =)

Av Louise Bertilsson - 23 augusti 2009 11:33

Nu är ALLA fönster i hela huset omtätade och klara.

Blir så stolt över min Anders som är så duktig! =)


Apropå duktig så har jag bytt gardiner i köket. En var tvungen att kapas och sys, så det gjorde jag. Ska försöka lägga upp några bilder på de nya gardinerna senare och visa hur det blev. Jag är nöjd iallafall.


Nu är vi hungriga så vi ska väl koka ihop nåt ätbart så vi inte svälter ihjäl...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards