Loja har ordet!

Alla inlägg under april 2010

Av Louise Bertilsson - 8 april 2010 16:29

Blev riktigt förvånad när jag såg att den här "solfjäder-blomman" blommar!

Kolla högt upp på den vänstra solfjäder-blomman så ser du vart blomman sitter.

  


  

En riktigt fin blomma, synd att den bara levde 1 dag... =(

Av Louise Bertilsson - 7 april 2010 17:27

Riktigt imponerad av Anders idag. Han har nämligen satt lister i hela sovrummet + lite i ett av de andra rummen som också står utan lister + dörrfoder i alla tre rummen.


Min snickare! =)

Av Louise Bertilsson - 7 april 2010 12:26

Solen var är du?

Gradantalet är ganska högt, men vart är solen nånstans?


Tänk att det redan är onsdag. Härligt när helgen närmar sig med stormsteg =)


Snart är rasten tydligen slut ser jag på klockan, tiden går fort...


Ja, jag vet, det här inlägget var ganska meningslöst.. handlade om typ ingenting, men så blir det ibland.. ska återgå till avdelningen nu.. hej svejs så länge..

Av Louise Bertilsson - 7 april 2010 12:00

Grattis på födelsedagen Carro!!


DIN dag idag, hoppas verkligen att den blir kanonbra.


Ett stort grattis från Smedjebacken =)


KRAM

Av Louise Bertilsson - 6 april 2010 20:37

Anders har varit till Humbo med bråte idag. Skönt att bli av med S K I T E N.


När han kom hem begav vi oss till Ludvika för att handla, men inte bara mat den här gången. Vi köpte nämligen golvlister till 3 rum + dörrfoder. Och så var vi på jakt efter en ny fönsterbräda till sovrummet och vi hittade en mycket fin på Coop bygg som fick äran att följa med oss hem. Den är för övrigt uppmonterad och klar nu, jättesnyggt! Och ännu snyggare kommer det bli med lister sen också (jag känner på mig att Anders kommer göra en insats imorn när jag jobbar).


Det är detaljerna som gör helheten!

Av Louise Bertilsson - 5 april 2010 22:08

4-dagars ledigt slutade visst helt plötsligt nu. Jobb imorn igen, men bara 4 dagar, sen är det helg igen. Härligt! Så borde det alltid vara tycker jag! 3 dagars helg är perfekt. Då borde man hinna med lite mer av det man hade önskat att man hade tid till. Mycket man vill göra på helgerna ju, men man får lov att prioritera.


Måndag/söndag idag, det innebär att jag lär ta fram kläder inför morgondagen, speciellt med tanke på att jag börjar 06.30 imorn bitti. "Miss i nassen". Tungt när man varit ledig så länge... Men det går nog bra, eller så stänger jag av alarmet, igen. Som vanligt. Det börjar bli en vana. En dålig vana. Varför kan jag aldrig trycka på rätt knapp när jag ska snooza?! Det blir av misstag att jag stänger av alarmet helt istället och då blir det inte bra med tanke på att jag somnar om väldigt lätt.


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 5 april 2010 17:15

Släpet är lastat och står å väntar på att få åka till Humbo imorn med Anders.

Mycket skräp som ska slängas. Skönt att bli av med all bråte!

Av Louise Bertilsson - 5 april 2010 14:26

Vi blev helt klara med tapetseringen igår och vi blev riktigt riktigt nöjda! Fondväggen var en aningens klurig, men vi blev såå stolta när vi klarade den själva.


Vi har nyss satt upp gardinstången, och nu håller Anders på å sätter upp dörrfoder och en liten list. Måste köpas mer lister. Det är svårt att fatta hur mycket listerna verkligen gör för utseendet, men det är lätt värt det!! Blir ju såå mycket finare!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards