Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2010 21:55

Ja det är sant. Även det mjukaste kan tydligen också vara farligt ibland...


Halvlåg i soffan och tog tag med händerna bakom ryggen mot kuddarna för att sätta mig upp. Och så kände jag hur det rev till av bara den!


AJ!


Kollade på kudden för att se vad det var som hade gjort illa mig och fick se att kudden hade ett litet litet blixtlås som jag råkade träffa med handen. Ett ganska djupt hack blev det faktiskt. Så nu har jag ett sår på ca 2 cm på insidan handen precis nedanför tummen. Inget allvarligt alls, men det pulserar och svider.

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2010 17:36

Eftersom vi inte kommer ha nån altan/uteplats i år så inredde vi balkongen idag.

Vi bar upp möbler och en dynbox. Så nu har vi nånstans att sitta om kvällarna (eller när helst vi vill) när vädret tillåter.


Hade precis ställt i ordning och torkat av möblerna så började det regna. Typiskt. Men nu står de på plats iallafall...

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2010 11:39

Sitter å tittar i färgprovsbroschyrer. Försöker hitta en fin ljusgrå färg till sargen. Och en mörkare grå färg till grunden, men inte alls lika mörk som den vi har nu. 


Hmm.


Inte lätt.  


Vi funderade först på vitt på sargen, men vi kom snabbt fram till att det snabbt kommer att se väldigt smutsigt ut.


Så vi övergick till att kolla i gråskalan och jag tror att det blir bra med grått. Grått är riktigt snyggt, men man glömmer ofta bort att den färgen finns...

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2010 10:55

Kesokakan är i ugnen. Blev så sugen på att göra den eftersom vi får såå god kesokaka på jobbet. Vill och hoppas att min ska bli lika lyckad.


Håller tummarna!

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2010 10:50

Idag är ingen vanlig dag. Det är Sveriges nationaldag. Men det var inte det jag tänkte på, det är nämligen så att det är min mammas födelsedag idag.


Det här inlägget tillägnar jag världens bästa mamma. Mamman som helt enkelt är den bästa =)


GRATTIS på Din dag mamma!


Puss och kram

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards