Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Louise Bertilsson - 9 juni 2010 22:02

Fy sjutton va spännande kvällens avsnitt av Grey´s anatomy var!!


Finner inga ord annat än att jag längtar tills om en vecka när vi får se fortsättningen.


Spänning på hög nivå!

Av Louise Bertilsson - 9 juni 2010 19:47

Mitt tålamod kom snabbt ner på nivå noll idag efter mellis. Tänk att ett enda barn kan få en att tappa tålamodet snabbt ibland. Det gäller att bita ihop, och oftast så funkar det, men ibland funkar det helt enkelt inte och det slutar med att man blir irriterad på småsaker.


Det gick över när jag cyklade hem. Tur det.

Av Louise Bertilsson - 9 juni 2010 19:42

Gårdagens personalmöte som gick i ergonomins tecken var kanonbra tycker jag.

Sjukgymnasten som var där hade mycket matnyttigt att komma med. Praktiska tips och tekniker på hur man avlastar kroppen, förhindrar förslitningsskador samt bär rätt.


Vi fick även bekräftelse på det jag/vi gör bra. Det är aldrig fel att få bekräftelse på det man gör, för då växer man som person och fortsätter i samma stil även sen.


Beröm och bekräftelse är något vi är dåliga på att ge varann, men huvva vad det är härligt att få (och ge också för den delen, men särskilt att få)! Och ibland måste man berömma sig själv för att det inte är nån annan som gör det.. aja, nu halkade jag in på nåt annat helt plöstligt... apropå bekräftelse liksom.


En mycket givande kväll var det iallafall, tack!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards