Loja har ordet!

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

sett oss omkring

Av Louise Bertilsson - 28 juli 2011 19:19

Nu har jag och Ida varit ute och gått omkring lite på gården med omnejd. Eller jag gick rättare sagt, och Ida åkte snålskjuts på min mage i bärselen. Hon var vänd ut mot världen, så när vi kom in igen var hon jättetrött. Många nya intryck. Så hon fick ny blöja sen sövde jag henne i famnen, vilket gick ganska fort, och nu ligger hon i vagnen och sover så sött.


Det har funkat bra med vagnen idag förresten, vi tror att vi har listat ut hur hon vill ha det när hon sover där. Vi provade förut när det inte var de förutsättningarna som gällde, och då vaknade hon inom en minut vilket var standard förut. Men idag har det alltså gått bättre. Så vi hoppas verkligen att vi har lyckats lista ut hur prinsessan trivs som bäst i vagnen. Hur hon vill ha det. Vi provar igen imorn.


Hoppas att det inte regnar hela dagen imorn så att vi även kan ta en liten promenad. En promenad om dagen så att hon även vänjer sig med det. Det är mycket ett litet liv ska vänja sig med.

 
 
Ingen bild

mamma mu

28 juli 2011 19:35

Det är alltid bra när man kommer på något som det blir en positiv effekt av.
Jag vill inte ha regn imorgon, det har varit så skönt idag. Man behöver inte så mycket kläder när det är en dag som denna. Och så ska vi ju äta grillat imorgon. DET blir gott det!!!

Louise Bertilsson

28 juli 2011 19:36

Vi får göra anti-regndansen! Kan du den??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Bertilsson - 7 januari 2017 10:52


Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2016 16:53

Nästa helg blir det vintertid, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid... Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan. Nu är hela mikron i sov...

ego

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2016 19:49


före och efter

Av Louise Bertilsson - 30 juli 2016 19:59

Jag har bestämt mig. Jag kommer att lägga upp nån bildbomb ibland, men mer än så blir det nog inte just nu. Känner inte för att skriva, så ni får nöja er med lite bilder. Men en vacker dag kanske jag kommer tillbaka om det är nån som vill läsa mina o...

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2016 12:57

För att jag måste.. Bara därför. Jag är snart 32 år och jag inser att jag fortfarande har så många obesvarade frågor. Jag har till exempel aldrig fått reda på ifall Sarah kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blå vägen hem... va...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards