Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Louise Bertilsson - 17 februari 2012 09:23

Igår morse när jag skulle flytta Ida från spjälis till min säng för lite morgon-mys så högg det till i min rygg på vänster sida. Fy sjutton vad ont det gjorde, och vid vissa rörelser gjorde det ont under hela dagen. Som om nåt hade kommit i kläm eller så, en nerv kanske. Idag när jag vaknade var det mycket bättre i ryggen och det tackar jag för!


Till nånting helt annat. Anders åkte på kurs med jobbet igår till Tällberg. Och jag och Ida fick vara själva under kvällen, natten och i morse. Det funkar naturligtvis jättebra och det har gått jättebra, MEN... Fy va tråkigt det är! Och lite jobbigt på ett sätt; jag har jättesvårt att somna när jag är själv, så jag låg vaken ganska länge... och vaknade ganska tidigt... Trivs inte när det är tomt i sängen bredvid. Som tur var så var det INTE tomt i sängen på andra sidan!!


Nu längtar vi till sen eftermiddag/kväll när pappan i huset kommer hem. Då blir det fredagsmys!! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards