Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Louise Bertilsson - 23 februari 2012 12:45

Är faktiskt lite sugen på en onepiece till mig själv. Men det är svårt med storlek.. nån som har en och som kan råda mig i frågan? Vad bör man ha för storlek? Vart kan man köpa dem? Är det bättre att köpa barn-storlek eller vuxen-storlek? Hmmm.. är sugen, men frågetecknen är många. Vill inte betala för mycket heller för jag vet inte hur mycket använd den kommer bli. Antingen blir den liggandes i garderoben, eller så blir den en favvo...

Av Louise Bertilsson - 23 februari 2012 08:01

Nu har prins Daniel och Viktoria fått sin lilla bebis, en flicka, en prinsessa kom till världen strax före halv fem i morse. 51 cm lång och 3280 g. En tronarvvinge är därmed född... en prinsessa som fick ärva sin titel. Grattis och välkommen till världen! Vi slog faktiskt igång tv:n i morse för att se när Daniel offentliggjode födseln. Jag brukar inte vara så på när det gäller såna där saker, men idag råkade vi snubbla in på det och då kunde vi kika/lyssna lite iallafall. Så nu vet vi att deras lilla dotter är född!


Jag blev genast att tänka på i höstas när Anders mormor så fint sa till Ida att hon är den enda prinsessan som inte ärvts sin titel; hon förtjänar den!! Så fint sagt, och jag kan bara hålla med! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards