Loja har ordet!

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Louise Bertilsson - 19 januari 2013 19:55

Jag tog den lilla äppeltjuven på bar gärning!!

Av Louise Bertilsson - 19 januari 2013 18:03

Bilar brukar besiktas, och barn, framför allt bebisar, brukar ha många koller på BVC. Men idag var min tur. Min tur att få bli kollad så att allt ser bra ut. 


Ni kanske kommer ihåg att jag tog bort några leverfläckar i höstas, och att jag kollade upp några flera när de första operationsärren hade läkt. Då skickades en remiss till hudmottagningen i Falun för genomgång av alla mina leverfläckar (och det är ganska många!). Läkaren ville inte skära i onödan eftersom det inte var några fler som var direkt i vägen. En remiss fick det bli alltså. 


Och idag var dagen då jag var kallad till hudmottagningen. Jag kom till en bra läkare (japp, de finns tydligen) och blev genomkollad. Hon hade nån specialgrej så hon kollade på prickarna för att se om det fanns några farliga förändringar. 


Allt såg bra ut, tack och lov!


Det känns SÅÅ himla bra att ha genomgått den här kollen/besiktningen. Det känns tryggt. Jag har länge velat göra en sån här koll, så jag tackar mig själv för att jag tog tag i leverfläckarna som var i vägen i höstas, att jag ringde och bokade tid för borttagning av dem, för det var då det här blev aktuellt.


Läkaren sa även att jag inte får sola för det är inte alls bra för min känsliga hud. När hon sa det tänkte jag att det var väl tur i oturen att jag föredrar skuggan framför solen! =) 


Tack läkare Borgström för ett bra möte idag! En glad patient gick därifrån, och de där 300 kronorna som besöket kostade var det lätt värt för att få positiva besked. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards