Loja har ordet!

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Louise Bertilsson - 31 januari 2013 17:55

Nu börjar vi komma in i vardagen med hämtning och lämning på dagis, packning av väskor, ta fram kläder och förbereda. Det går bra, och framförallt så KÄNNS det bra! Ida trivs jättebra på dagis, och jag är jättetrygg med att lämna henne där bland sina fröknar. Är jättenöjd med att vi fick den plats vi önskade!


Idag när jag hämtade berättade de att de haft jättekul tillsammans, och det är såå roligt att höra. Det värmer verkligen att höra! Det är jättekul att hämta från dagis, dels för att man får hämta det bästa man har, och dels när man får höra vad de gjort under dagen när man själv inte varit med.

Det märks att fröknarna börjar lära känna min lilla tjej och hennes egenheter. För så är det ju, alla barn (och vuxna också förstås) är unika, och det gäller att lära känna varje liten individ för att det ska bli att funka så bra som möjligt i verksamheten tillsammans med alla andra barn. 


Ett sånt där nöjt inlägg. För jag är nöjd. Idag svävar vi på rosa moln, och det där inlägget där jag bad om ursäkt för bara några dagar sedan känns väldigt långt borta, hihi =)


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards