Loja har ordet!

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Louise Bertilsson - 18 september 2013 08:39

Sov lika dåligt i natt. Men i natt hade ett annat problem uppstått, ett problem som var helt omöjligt att ignorera. Det kliade vansinnigt mycket på min högra axel och ingenting verkade hjälpa. I en hel timme höll jag på att klia och försöka ignorera och somna om, men nej, det gick inte.


Till slut gick jag upp för att ta till det bästa bland kli-are, nämligen ena hörnet av baksidan av tandkrämstuben. Den är riktigt vass och rivig så jag stod i badrummet och rev, vilket var superskönt! Sen tog jag en tvättlapp och blötte ner den med kallt vatten för att badda på å kyla ner. Det hjälpte inge vidare det heller. Stod så ett tag. Som sista åtgärd smörjde jag in axeln med aloe-vera-gel i hopp om att det skulle hjälpa. Lite hjälpte det, och jag kunde till slut krypa ner i sängen igen. Men trött var jag verkligen inte även fast klockan var typ 02.40 Facebook på mobilen fick göra mig sällskap ett tag. 


Förstår inte riktigt varför det kliar så mycket, det kliar även stundtals på dagarna på exakt samma ställe. Dagarna är ändå okej att klia på, men när det började klia på natten höll jag på att bli tokig!! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards