Loja har ordet!

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Louise Bertilsson - 28 september 2013 18:04

Sen jag i veckan fick reda på att det vankades barnloppis i helgen, alltså idag, så har jag sett fram emot det. Sist vi var på den loppisen som anordnas ute i Ludvika så gjorde vi en hel del fynd så jag hade höga förväntningar inför dagen. Vi såg till att vara där i tid för förra gången var det supermycket folk!! 


Vi kom dit, och insåg ganska snabbt att dagens loppis var en floppis. Enligt mig alltså. Det var inte alls så många som sålde som jag hade trott, och besökarna var inte heller så jättemånga. Det blev ju å andra sidan väldigt billigt, men det är ju inte det som är riktigt meningen när man åker på loppis å vill fynda. Eller ja, billigt får det ju gärna bli, men man vill ju gärna komma hem med lite kläder och saker. Hade lite som jag skulle kolla efter, men nej, det blev det inte mycket med. 


Anders gav som förslag att vi skulle åka till Borlänge istället när vi ändå var shoppingsugna. Så det gjorde vi. Hittade lite smått och gott + att Anders fastnade för en supersnygg vit vinterjacka som naturligtvis fick lov att följa med oss hem. Lunch på McDonalds fick det bli, och sen besökte vi nya handelsområdet med Jula och Clas Ohlson. 


En lyckad tur, men det tog på krafterna. Jag somnade som en klubbad säl i bilen hem medans Anders körde och Ida tittade på film. 


Resten av den här lördagen blir väldigt lugn för min del. Anders och Ida gick ut för att få lite luft på näsan, men jag stannar inne och vilar. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards